23 november 2008

fan också. vilket jävla liv jag lever. jag har verkligen ingen. sitter bara i denna jävla lägenheten hela dagarna och glor känns det som, när jag inte jobbar. jag fattar inte. jag har paul och gosan, men ändå vantrivs jag. vill bara bort bort bort. det hade varit fan så mycket lättare om jag hade haft mitt körkort, hade kunnat köra iväg och träffa mina vänner och göra saker istället för att bara sitta här. och på lördag så ska min kompis sandra ha födelsedagsmiddag med utgång och grejer och jag vill VERKLIGEN hänga på, men då måste jag jobba. när det äntligen händer något så har jag ett jävla jobb att tänka på. fan också. ingen som kunde ta mitt pass heller. jag fattar inte, är heeeeela världen emot mig? vad har jag gjort för att det ska bli såhär? varför kan livet inte bara rulla på som det har gjort resten av året?

JAG VILL HA MITT JÄVLA KÖRKORT TILLBAKA!!!

och denna jävla hallen. kan inte bara paul kämpa på med den så den kan bli klar nångång. hade han bara blivit det så hade det varit fan så mycket lättare. då hade jag haft något att göra i alla fall, hade kunnat fixa med julstjärnor och sånt inför första advent osv. men det är ingen idé att göra det nu när han ska spackla och slipa och sånt. allt kommer bli asdammigt. måste typ grovstäda som fan när han är klar innan allt sånt kommer upp. men fint kommer det att bli, så jag antar väl att det är av den anledningen som jag står ut. han ställde sig och började spackla nu, halv tolv på natten. haha. antar att det är för att han ville få mig på lite bättre humör. menmen.

gosan är i alla fall det enda positiva i min vardag just nu. och idag verkade det precis som om hon skulle till att börja löpa igen. då är det verkligen bra med mig igen. eller ja, för stunden i alla fall. imorgon ska jag ringa till en som heter christina för att prata med henne angående parning. har ju hittat en annan hane som vi ska prova att para henne med nästa gång hon löper. och det är inte så långt bort alls, bara i grevie. eftersom hon gav lite tecken på att det snart var dags idag så känner jag att det är dags att ringa också. ska bli skoj i så fall. vi håller tummarna.

och till råga på allt så idag när jag pratade med två av mina kompisar om nyår, när jag och paul tänkte ha en liten get-together så var dem redan uppbokade. fan också. bara pp kommer så blir jag nöjd. annars lär ju ingen av mina vänner komma och hur kul är det liksom? inte för att det är ngt fel på pauls men ändå. förstår i så fall verkligen hur han kände när vi hade inflyttningsfest och det bara var mina vänner som dök upp. vissa av hans hörde inte ens av sig. och det var fan dålig stil.

usch. nu ska jag snacka lite med sebs på msn.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0