2 oktober 2008

oh vad jag är glad. mamma mia har äntligen kommut ut på nätet och jag har den snart. mamma kommer också bli överlycklig när jag kan bränna ut den till henne på måndag. hon kommer hit då, vi ska träna spinning tillsammans och sen käka middag. längtar faktiskt riktigt mycket.

igår så jobbade jag på shell och det gick mycket bättre än det har gjort någon annan gång. greppar verkligen det mesta nu. och idag ska jag stänga där, vad jag vet ska jag jobba ensam för första gången, men vet inte om chefen kanske stannar ett tag, hon har inte sagt något än, men sen å andra sidan så har jag inte fått koder och sånt är. men det fixar nog sig idag. ska bli skoj i alla fall.
igårkväll var jag och paul riktigt duktiga, vi städade hela lägenheten grundligt och torkade golvet och allt. vi samarbetar sjukt bra när vi väl sätter igång. det är faktiskt inte så värst tråkigt heller när man gör det tillsammans. :)

idag har han köpt biljetter till nästa torsdag också, eller om det var onsdag??!? strunt samma vilken dag, men vi ska se på hockey. rögle mot djurgården och det ska bli sjukt kul. sen ska vi köpa en ny klösbräda till gosan, bara en liten, som hon kan ha vid sin säng som hon sover så fint i varje natt. sååå duktig är hon. men sen på morgonen när hon vaknar så vill hon ju klösa någonstans. hon har gjort det på tapeten en gång och det ska hon ju inte få göra igen. det ligger ju i hennes instinkt att klösa någonstans direkt när hon vaknar så det är inte så lätt att vänja henne av med det så då är det bättre att hjälpa henne så hon gör det på ett ställe där det är okej.
jag är så lycklig över min gosan, hon är verkligen en underbar kise, ett riktigt bra sällskap och verkligen speciell för mig. är så glad att jag har henne.

och vi ska ju inte tala om marie, hur glad jag är att ha henne. tänkte på henne igår när jag såg sjukhuset på TV. (gumman, titta på det idag på trean så förstår du varför, tror det börjar sju eller halv åtta) jag satt här i soffan och tårarna bara rann. jag kunde verkligen känna min bästaste väns smärta, jag ville bara vara hos henne. jag kunde verkligen känna hur dåligt hon egentligen mår. jag förstår inte hur det kan gå på det viset för en sån underbar människa. marie, älskling. lova mig att titta på sjukhuset idag. du måste förstå mig. herregud som jag grät. paul kunde inte förstå varför. och jag talade inte om det heller. men jag har aldrig någonsin själv känt någon annans smärta på det viset förut. marie, jag älskar dig och vill aldrig att något ska hända dig.

nej nu ska jag äta något, börjar jobba om lite mer än en timme.

pusspuss <3


pp

japp jag ska försöka kolla, annars kan man nog gå in på tv3 å kolla där.. :) Men klart att jag ska försöka! Saknar dig otroligt! Älskar dig!

2008-10-02 @ 15:45:20
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Alina

Var gärna med på gissa bilden tävlingen i min blogg! :)

2008-10-02 @ 15:48:09
Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0