5 oktober 2008

då har man ätit middag/frukost, vetifan vad man ska kalla det. lagade kyckling med ris och curryblandning, gott var det. men det var första målet idag så jag får väl kalla det frukost. haha. vilken utläggning för en sån obetydlig sak.

paul har fått värsta fix idén, han ska köpa en hemmabioanläggning idag, eller ja, han säger att han ska köra och titta på den, men jag vet att han kommer att köpa den. om jag känner honom rätt vill säga. den är tydligen riktigt bra och till ett bra pris, inte för att jag begriper men ändå. han kan ju säga vad som helst till mig, jag förstår inte ett skit ändå. haha.

ikväll ska jag jobba på shell, tror det är första gången ensam som jag ska stänga. ska jobba ett par timmar tillsammans med emanuel först. ska faktiskt bli riktigt skoj. för han är en riktigt trevlig prick, men fan ändå. jag hade ju tänkt ut att mitt barn ska heta emanuel, om jag nu någon gång i framtiden får en pojke. haha. men jag kommer ju att tänka på denne emanuel då. shiiiiiet. men vi får väl se. lite tidigt att tänka på det nu men ändå. rätt fräckt.

igår var faktiskt en riktigt trevlig natt att jobba, trodde inte att det skulle bli det på detta skiftet, det brukar vara lite sisådär där, varför vet jag inte, det bara är så. men det var över förväntan, minst sagt. trivdes riktigt bra.

måste bara berätta om en ny vän jag fått. rickard, han är riktigt trevlig. känns bra att ha någon att prata med här uppe, har ju som sagt inte så många vänner här uppe. känns bra att ha nån. och så josse ska jag inte glömma. en trevlig prick det med. tänkte faktiskt bjuda hem dem en dag och kolla film eller nåt. riktigt roligt att ha träffat någon att kanske umgås med. rickard jobbar ju på securitas också, så man har ju lite annat att prata om där med. men han jobbar på stationär och jag på rond, men det kvittar ju. jag har ju jobbat som bådadelar.

nej nu ska jag gå och föna håret och paul ska föra över pengar på denna datan. bråttom bråttom bråttom.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0