R Å T T A N

lovade ju att jag skulle slänga upp en bild på råttan som låg på min vindruta på bilen idag. fy fan vad äcklig den är!
man ser lite dåligt på bilden men om man tittar riktigt noga så!

råttan som låg på min bil *urrk*

måste bara berätta vad som händer den närmsta framtiden, kommer antagligen inte kunna skriva här till någon reda. kommer ha fullt upp. imorgon vid lunchtid kommer linda, amanda och ludvig hit och hälsar på och jag ska göra lunch och fika och så. så ska vi ha det trevligt hela dagen. sen när jag ska sticka till jobb och paul kommer hem från jobb så ska amanda vara hos honom hela kvällen och ha det trevligt, spela nintendo och se på film osv. sen får han se till så hon går och lägger sig osv. och när hon vaknar på morgonen sen så är jag hemma och vi ska sticka till badhuset och bada. ska bli hur kul som helst, sen ska jag skjutsa hem henne på eftermiddagen någon gång för vi ska ju på hockey sen vid sju, jag och paul. hans kompis skulle egentligen också med, men det blev inte så. varför vet jag inte riktigt, han gillar väl inte mig, vad vet jag. haha.
så som alla som läser förstår så lär det vara fullt upp!
men nu ska jag fortsätta se filmen som jag har börjat se på trean, prinsen och jag. paul sitter redan ute i soffan efter föregående reklampaus och väntar på mig. och vet ni vad?! paul gillar filmen fast det är en tjejfilm, fast det fick jag inte säga till nån, och så skriver jag det här. så hemsk jag är!!! :)

pusspuss <3


pp

miss you!

2008-10-08 @ 13:09:39
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0