U L L A R E D

oooh, nästa fredag ska jag antagligen till ullared med malin. var bara tvungen att skriva det. kan knappt bärga mig. dem har ju antagligen fått upp julsaker och sånt, och gissa om jag ska shoppa loss då! hihi. längtar faktiskt. men jag måste lösa det med jobb först. usch, varför var det tvunget att det skulle vara den dagen när jag jobbar, typ enda dage på hela veckan. suck. menmen, det kan nog gå att lösa. ska kolla med alla möjliga. :) 

måste även skriva av mig om en annan sak. mitt ex, henric, har blivit pappa. riktigt roligt för honom. äntligen kan jag verkligen känna i mitt bröst och i mitt hjärta att jag släppt honom för gott. vi var ju ändå tillsammans i sammanlagt 2,5 år och det är ju klart att man tänker tillbaka ibland. trodde faktiskt att jag skulle bli lite svartsjuk när det väl hände, men när jag fick reda på det kände jag bara en oerhörd lättnad inom mig. blev faktiskt riktigt glad för hans skull, och för annas såklart. (som hans tjej heter) jag kan inte fatta det själv, men jag blev sjukt glad. elvira ska den lilla tösen heta, riktigt sött namn, sms:ade henric och grattade och då berättade han det. roligt som fan. det var verkligen längesen jag gladde mig så åt någon annans lycka. (eller ja, självklart över sannas och hennes lilla milo) men ändå. principen. att kunna glädja sig över ett ex:s lycka med ny flickvän och barn, när man var så förstörd när det tog slut. det är stort. och det känns som sagt riktigt bra. ja, nu har jag pratat av mig om det. hehe.

det är ju inte utan att man blir lite smått sugen när folk runtomkring en får barn till höger och vänster ;)

nu ska jag dra mig ut i kylan och blåsten igen. plikten kallar. ciao!


pp

Älskar diG!

2008-10-11 @ 13:13:11
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0