2 september 2008

idag har det inte hänt så värst mycket, eller jo egentligen. men ändå inte. äääh, jag berättar istället. jag gick upp kl. 04.20 för att jag skulle börja jobba kl. 05.30. usch så tidigt, har nog aldrig gått upp så tidigt i hela mitt liv, helt sjukt trött var jag. och nu då, snacka om att jag är slut som artist nu. kan knappt hålla ögonen öppna, vetifan hur det kommer gå att jobba natt imorgon bara om jag går och lägger mig nu, så jag får väl uppehålla mig här ett tag. hade hoppats på att pp skulle vara inne, men inte då. hon sover säkert som annat normalt folk.

i alla fall, efter jobb stack jag hem och vilade en sväng och sen när paul kom hem från jobbet så grillade vi lite korv, snabbt och lätt och stack sen ner till simhallen och simmade och hade mys i bubbelpoolen osv. riktigt trevligt. var och simmade i söndags också. det är nog den bästa träningsformen jag vet, och den är riktigt bra också har jag läst på massa såna fitness-sidor osv. menmen, över till att förklara varför det har varit så ledsamt och irriterat i mitt senaste inlägg.
jag och paul har inte haft det så väldans bra, men det känns som att det har rett ut sig nu, man kan aldrig vara säker men det känns så och vi har pratat ut osv. vi vet hur vi vill ha det och vi vet hur vi ska göra för att komma dit. härligt ska det bli när vi är där i alla fall. vi har bråkat himla massa den senaste tiden men jag tror vi har hittat en balans nu efter alla diskussioner om hur vi ska ha det så vi kan undvika det. och det känns riktigt bra. men gud som jag har gråtit. men det är väl förståeligt.. eller?!

är helt rörd över att pp bryr sig så mycket, jag vet att hon gör det. hon är fan guld värd. jag har bara lite svårt att ringa ochn storböla osv. när jag mår dåligt. kryper helst in i mitt skal och gråter ut och sedan ilsknar till över bloggen. vet inte varför jag gör så när jag vet att jag har vänner runtomkring mig som stöttar och ställer upp, speciellt när det är en sån som pp, för hon är världsbäst. den bästaste vännen jag har haft, alla kategorier, någonsin! älskar dig gumman!

nu ska jag sparka undan paul från den andra datan inne vid teven för nu ska jag se en film, och punkt slut.

pusspuss <3


PP

Jaaaa!! Fan va kul det skulle vara om du kunde komma upp :) Hoppas! Pussar!

2008-09-03 @ 13:18:10
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0