christmas baby...

alla kommer säkert tycka att jag är korkad och knasig och allt sånt men det struntar jag i. måste bara berätta, har beställt massor med julsaker på internet, lite idag och lite igår. sjukt va roligt det ska bli att få köpa alldeles eget och nytt julpynt till hemmet detta året. ooh, jag längtar faktiskt så det gör ont. och förhoppningsvis ska vi ha parat gosan i tid så att ungarna kommer ungefär vid juletid. vilken julklapp! jag längtar så oerhört mycket att det inte går att beskriva.
jag beställde tomtar, julgardiner, prydnadssaker, julstjärnor till fönstren och massor med saker. (sen lite kläder också, men det är inte lika skoj, inte för tillfället i alla fall. kan inte fatta att jag säger detta, men så är det faktiskt)

paul kommer bli helt galen när jag börjar med mitt julpynt sen i början på december. haha. och gosan, hon kommer inte kunna låta julgranen vara, och har vi då några kattbebisar här också gör ju det inte saken bättre. haha. men gud som jag längtar. det märks kanske. men shiiit, vill bara att tiden ska gå så supersnabbt nu. men som det alltid blir när man längtar efter något så kommer den väl att gå aplångsamt, så man nästan tror att det gått flera år när det äntligen är dags. hihi. men nu ska jag faktiskt sova, har suttit här och fibblat i flera timmar nu. måste vara utvilad imorgon för då går det inte att sova länge, vet ju inte alls när farmor och farfar kommer och jag måste städa lite och baka en paj och så innan så det är lite att göra. ska helst få upp paul också så han kan hjälpa till lite. hehe. men det blir ett helt annat projekt, vet inte ens om jag kommer att lyckas med det. men strunt samma nu. GODNATT!!! en gång för alla. haha.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0