HJÄÄÄLP!!!

jag behöver akut hjälp med att fixa till min blogg.
är du bra på photoshop och har lust att hjälpa en fullkomligt okunnig bloggare att få bloggen lite mer exklusiv och intressant? skriv då en kommentar med din mejladress.
jag vore mycket tacksam. eller kanske om du bara kan lära mig lite hur man gör?

jag har fan suttit här hur länge som helst och försökt men jag förstör den bara mer ju mer jag håller på.
hur ska jag kunna lära mig något så komplicerat? I need help, desperatly...


kramar sandra


Anonym

jag grina på matte igår.. han sa att han skulle fixa photoshop på svenska, så då kan jag fixa åt dig :D när inte han har tid, så snart ska vi nog lösa din sida.. vilka färger ville du ha älsk? Pussar

2008-09-21 @ 12:34:07
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0