inflyttningsfesten

äääääntligen kommer här lite bilder från inflyttningsfesten som vi hade den 23 augusti. inte en månad för sent!!! ;)

min bästaste vän någonsin!marie, jag och viktor har kramkalas!BENNY & sarahpussisbästa kusinen och bästa vännen!balkongfolket!viktor & bengan rätt bra dragnasuffe & jagfullegrisen! :)kärlek!bengan, pp & viktor. grabbarna = tunga artilleriettvå världsgoa töser!äkta kärlek är vad jag känner för dessa två!såååå söta tillsammans!viktor & pppå bio med pp & mattiasvärldens finaste par!moa!mattias *yeah*älsko, lite sur han ser ut!pp i dubbelflippmattias lirar supermarioTRUE FRIENDSHIP!
folket :)mina älsklingar!folket på balkongen! :)



det var en sjukt rolig kväll. måste nämna och tacka alla närvarande för en underbar fest.

pp, mattias, sofie, sarah, benny, tommy, pam, robert, sandra, becci, danne, bengan & viktor!
hoppas jag inte glömde någon där. i så fall är det pinsamt, men tror jag fick med alla. älskar er!

pusspuss <3



Anonym

wengweng!! du är bäst! :D

2008-09-24 @ 14:37:59
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0