17 april 2009

igår hade jag mysdag med mormor. sov ju hos lina i ondags, sen när jag vaknade så hoppade jag bara in i duschen och gjorde vid mig och körde till mormor. vi var på väla och handlade en datorskärm till henne, leggings och lite annat smått o gott. sen åkte vi hem till morfar och åt middag alla tre. supermys! hoppas det blir såna mysdagar oftare nu.

sen åkte jag till ängelholm för att jobba. tråkigt som fan. kände mig inte alls kry. frös hela tiden och huvudet dunkade. men sen kom lina och höll mig sällskap på slutet så då blev det lite roligare. och hennes bil blev ju superfin efter tvätten. :) vad skulle jag gjort utan henne. suck. det kan jag inte svara på, men min tillvaro hade definitivt varit mycket tråkigare. hehe. efter jobb var det bara att köra hem hela den långa vägen till svalöv för att sova. doris sov hos min hela natten, hon låg tätt intill, hon märkte nog att jag var ledsen, för det var som att hon tröstade mig. såå söt e hon.

nu idag vaknade jag av att doris ville busa. hon ville minsann inte sova mera. hehe. och nu sitter jag här med en pulverdricka och usch vad äcklig den är. hoppas jag kan byta ut dem andra jag har i samma smak för det smakade skitäckligt. mintchoklad är helt klart den godaste. menmen. det blir jobb ikväll. suck vad trist. inte för att det jobbet i sig är trist, trivs riktigt riktigt bra där. men tanken på att inte kunna vara ledig när man mår lite halvdant är trist. menmen, sånt är livet. sen kan man inte prata med paul heller, saknar honom såå mycket. vill inte något annat än åka hem till honom just nu och bara känna att han finns där. :(

nej minsann. nu ska jag ut och gå. mors!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0