22 april 2009

idag har jag fått gjort mer än jag fått många andra jobbedagar. vaknade hyffsat tidigt, gick upp och duschade och gjorde vid mig och packade jobbekläder och så i en väska. sen bar det iväg till malmö där jag träffade en kompis. vi tog en promenad nere på ribban och gick och kollade i lite affärer på mobilia. supertrevligt verkligen. köpte även en sak till paul, sån som piper som man kan kalla på sina nycklar med. han gör ju av med dem ganska ofta vet jag. hehe. ;)

sen körde jag till jobbet och här sitter jag nu. och som jag säkert skrivit innan så är det här en av de tråkigaste sakerna med mitt jobb, att behöva sitta här. jag vill ju vara ute och röra på mig. menmen. det får jag ju se efter klockan nio. men tiden och väntan dit är seg.

pratade med paul innan också och vi bestämde oss för bakken på lördag. det kändes faktiskt bra att vi bestämde att vi ska göra något tillsammans. jag vet att det kommer bli roligt och att vi kommer skratta mycket tillsammans, för det behöver vi verkligen. gud vad jag längtar. räknar timmarna tills lördagen är här. :)

har suttit och gjort massa roliga webtest på expressen.se. faktiskt en ganska skojjig sysselsättning när man bara sitter här liksom. men det är helt sjukt vad man vet mycket skvaller egentligen. har jag inget liv än tar reda på skit om andras? haha. nej men gud. det är nästan skrämmande en del saker. att folk gör såna test om andra människor. okej att dem är kändisar men ändå. jag skulle liksom inte vilja att massa människor satt och gjorde tester om mig och mitt liv. i alla fall inte när jag inte själv vet om det och jag inte själv varit med och gjort det liksom. men det skulle jag aldrig göra.

nu ska jag nog ta min middag. ännu en god choklad-mint shake från cambridge. gillar faktiskt den smaken skarpt.

(för alla som inte vet så går ju just nu på diet, och jag trivs superbra. tro det eller ej, men jag har redan förlorat ca 2 cm av mitt midjemått utan att göra något mer än ändra på min kost. min motivation är verkligen på topp och jag vet att jag kommer klara det här. det är bara att pallra iväg sig till gymet som saknas, så kommer det nog gå hur fort som helst tror jag.)
tjingeling!


Jennie

Hej! Keep up the good work:)

Själv sitter jag här med en chokladshake ifrån modifast. Den är också rikitgt god, har inte smakat cambridge. Men det är nog ingen större skillnad. Ha det bra! Kram

2009-04-23 @ 05:43:17
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0