24 april 2009

LÖN LÖN LÖN !!!
fick en hyffsat bra lön denna månaden så jag är supernöjd. nu kan jag äntligen köpa tröjan jag så länge velat ha på gina tricot. (det låter bra att säga så, hade nog köpt den nu när jag fick lön ändå, hehe)
ska i alla fall till landskrona nu så fort jag har gjort vid mig och gå på stan med en kompis. ska bli trevligt. sen ikväll ska jag köra ner till lund för att hämta mina kära arbetskamrater, för vi ska vidare ner till malmö och bowla på big bowl. ska bli supertrevligt. ser fram emot det, verkligen. men vi ska få plats fyra stycken i min lilla bil, det kan bli ett helt företag bara det. tur jag har kameran med mig. hehe. det är nog värt att sätta blixten på. hehe. ja, hela kvällen faktiskt.

inatt fick jag ett ganska oväntat samtal. från paul. allt känns så bra efter det samtalet. äntligen vet han vad han vill, och det är att verkligen lappa ihop vårt förhållande och verkligen göra allt för att få det att bli bra igen. och det kändes så otroligt bra att höra honom säga det utan att behöva fråga innan, att han själv tog initiativet att ringa och prata om det kändes bra bara det. jag var så lycklig när vi la på, även om jag vet att det är låång väg kvar så känns det ändå så mycket närmare och lättare att uppnå nu. en sten bara föll från mina axlar och hela tillvaron kändes så mycket lättare och mer behaglig. han sa till och med att han såg enormt mycket fram emot imorgon, då vi ska till bakken i danmark. ska bli skitskoj. vi älskar ju att åka karuseller båda två. gud så kul det ska bli. :)

har fått mitt schema för maj månad nu också och det känns ganska bra. lite lite timmar bara, eller ja, det är ju så det räcker så med pengar men hade gärna jobbat mer. mest för att det är skoj. hehe. menmen, sjukt bra schema är det i alla fall. kommer vara ledig ett tag nu. nästan två veckor. och det känns rätt skönt. ska snacka med shell så kan jag ju jobba där lite. :) förhoppningsvis.

nej minsann. nu måste jag föna håret och sminka mig och allt som krävs för att sandra ska bli vacker. :) hehe. tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0