fix idé

nu har jag fått en sån fix idé. har fått för mig att jag ska börja spela the sims igen. bara det att jag har en ny dator så nu måste jag först ladda hem alla saker till det som jag haft innan och förhoppningsvis enmassa nya. har redan hittat en ny sida som jag inte hittat innan med massa fina saker. men det är ett helt företag bara det. kommer ta massor av tid innan jag kan starta spelet ens. men vill man ha det fint får man minsann ta sig den tiden och det gör jag. tycker det är rätt skoj att bara titta runt också. har fan gjort det nästan hela dagen när jag och lina suttit och "lanat". haha. vårt eget lilla hemmalan. tsss. såna slapptöser vi varit idag. :)


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0