har jag inget liv ?

känns som det bara är jag som är vaken nu. är inte det minsta trött. jag fattar det inte. det borde jag vara efter att ha varit med barnen hela dagen. men jag antar att det är dags att gå in på amandas rum och bädda och lägga mig till sängs nu. måste ju sova ett par timmar innan det är dags att gå upp igen. vi ska ju upp tidigt. om ca åtta timmar är det tänkt att jag och linda ska köra ner till entré i malmö, och då ska jag ha hunnit sova ett par timmar och göra vid mig och allt. vet inte hur det ska gå, men det får det göra.
kanske är det rätt bra ändå. jag kommer ju vara ledig ett tag nu, har fått långledighet på schemat. känns härligt som fan. men tyvärr kommer jag att bli ganska rastlös om inte 7eleven behöver mig på ett par pass. och det hoppas jag på. men om jag blir riktigt riktigt trött nu ikväll/inatt så kanske jag kan vända dygnet helt till imorgon kväll så jag kommer i säng i tid så och kan få rätt dygnsrytm. låter inte det som en bra idé?
nej minsann. nu kallar bingen. ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0