9 timmar och 6 minuter kvar till semester



nu är det bara 9 timmar och 6 minuter kvar tills detta arbetspasset är slut, och då är det jag som har semester i en heeeel vecka. riktigt skönt ska det blir, speciellt med tanke på att paul också ska ha semester.
det kommer bli hur najs som helst, jag känner verkligen det på mig.

dagen idag har inte varit så speciellt spännande. hehe. har varit och besökt en kär vän som heter oskar hemma hos hans föräldrar. riktigt trevligt med en liten pratstund, alltid trevligt att träffa en vän sådär.

egentligen så har jag inte särskilt mycket att berätta om dagen. det är inte så intressant när jag jobbar tyvärr.
det kommer bli mer uppdatering med bilder och allt nu när jag är ledig. lite lättare att ta med kameran då och det händer liksom mer saker i livet. hehe.

jo, en sak har jag att berätta. fotbollssäsongen drar ju igång nu efter sommaruppehållet och för en stund sedan så ringde huvuddomaren till matchen som jag ska döma i östra ljungby på lördag. ska faktiskt bli riktigt härligt att komma igång igen. längtar faktiskt.
det är i princip det enda som har hänt idag annars.

nu ska jag fortsätta kolla på 2 ½ män.

hejsvejs!


Sandra ♥

hoppas du får en trevlig semester :)

2009-08-13 @ 19:02:12
Bloggadress: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0