dagens outfit !



nu kommer snart emilia och martin och hämtar mig för en tripp till center syd! :)
ska bli sjukt trevligt. jag har minsann gått upp tidigt och gjort vid mig för det här, synd bara att inte paul kan vara med.
såhär ser jag ut idag i alla fall!


svart stickad bolero Josefssons grönt långlinne New Yorker
svarta leggings H&M svarta skor med klack Skopunkten

kom även på att igår glömde jag visa mina skor som kommit hem på posten. har nämligen beställt ett par riktigt snygga träningsskor. hittade dem megabilliga på ellos, såg likadana i en affär (kommer inte ihåg vilken) och blev förälskad, men där kostade dem 200 kr mer. supernöjd är jag!



älskar speciellt att där är rosa detaljer på dem!

nu ska jag strax iväg.
ha en underbar dag i det soliga vädret allihop.

puss o kram


Emmelie

ja det kan jag tänka mig att du gjorde.

2009-08-25 @ 12:08:55
Bloggadress: http://twwiinie.blogg.se/

Amanda

Svar: Jaha, okej. Vad kul! Jo, jag har ett här i närheten så det blir väl att åka dit på och kolla! :)

2009-08-25 @ 16:51:54
Bloggadress: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0