enorm smärta i ansiktet

brännan jag har fått i ansiktet denna helgen är fan inte snygg. illröd och gör megaont. man får väl tänka på att det blir brunt sen, men ändå. det gör jätteont och värker i hela huvudet. tror till och med att man ser det på långt håll också. :(

lovade ju igår att lägga upp bilder från eskilscupen, har tyvärr bara från finalen, men det räcker tycker jag för det var faktiskt det roligaste. :)







det var verkligen superkul att döma där inne. man känner verkligen att man är duktig och det höjer ens prestation lite extra att det är så stort. sjukt kul.
matchen var final i a-slutspelet mellan IK WORMO och HÖGANÄS BK. Wormo vann.

nu ska jag klä på mig och sen cykla ner till paul i stan och hämta hans bil så jag kan komma till jobbet sen.

hejsvejs!


Skönhetsbloggen!

Aj aj.. =( Hoppas att det känns bättre snart med brännan.

2009-08-03 @ 12:44:31
Bloggadress: http://strawberriness.blogg.se/

marie

fin du är gumman! :D

De va ju grymt snyggt me de andra handtagen :D De ska ni absolut ha! Men tänk på vad paul sa..

"snart passar vi inte själva in" :P Haha..



LOVE

2009-08-03 @ 12:50:14
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0