fy på dig, sandra!

ja jag har fan inte varit duktig på att uppdatera igår. det var faktiskt skamligt av mig.

nu har jag i alla fall kommit hem från jobbet, det är fredag vilket innebär att jag är inne på min lediga helg och nallar. :) riktigt härligt ska det bli att vara ledig. ska ju göra massa roliga saker dessutom, det gör ju inte saken sämre.

en sak gör däremot att jag är riktigt förbannad just nu.
robert skulle ju köra mig hem så fort han slutar jobba halv sex, men han ändrade sig nu halv fyra när jag slutade. hur ska man nu ta sig hem? det är så himla dålig stil att ändra sig sådär sent faktiskt, anledningen var att han började bli trött. har man sagt att man ska ställa upp så tycker jag man ska göra det ändå. man kan inte säga till en vän att det är klart jag ställer upp, och sen två timmar senare att man inte orkar för man börjar bli lite trött.
fy vad arg jag är nu. får försöka förlita mig på att min bror ställer upp när han vaknar. har räknat ut att han kan köra till skolan, så hoppar jag av i helsingborg och tar min egen bil hem. hoppas det funkar att lösa det så, men jag kommer bli sjukt trött eftersom jag knappast kan somna nu med tanke på att jag måste vara vaken när min bror går upp och jag vet inte alls när det blir. och sen har jag massor att göra under dagen så det blir knappt man hinner vila då, och sen blir det ju alkoholisering på kvällen. menmen. det löser sig nog. massa redbull och koffeintabletter gör nog susen!
men gud så besviken och arg jag är nu.
man kan väl ha kläckt det ur sig innan eller åtminstone räknat ut att efter ett tolvtimmarspass på natten så är man trött och inte lovar en sån sak för att sen ta tillbaka det en timme innan det är dags. man gör bara inte så.

menmen. nog om det nu.
nu blir det 2 ½ men.

ciao!


Katie

Jag förstår att du blir irriterad. Det skulle jag också ha blivit. Jag tycker sånt där är jättedålig stil. Man sätter ju liksom någon i klistret!



Har du haft en bra helg?

Kram

2009-08-30 @ 22:03:30
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0