godnatt!

då var det väl dags för mig att gå och lägga mig och säga godnatt.

är nyss hemkommen från jobbet. var faktiskt inte lika betungande att jobba idag som det var igår, har ändå fått sova en hel del innan jobbet nu inatt ju, och imorgon kommer jag vara ännu mer utvilad. det är mycket roligare att jobba då. speciellt när det är med folket som jobbade i natt, vi hade fika innan jag slutade. sjukt trevligt. fan vad jag älskar mina arbetskamrater! :)

har ordnat så jag kommer hem till ängelholm när jag slutar jobbet imorgon natt också. robert ställer upp. han ska ändå köra till svalöv vid halv fem på morgonen så då plockar han upp mig och sen kör han mig till ängelholm. sjukt snällt. han får givetvis bensinpengar och så, men sjukt snällt av honom. kommer vara skyldig honom en körning, det är ett som är säkert.

nej nu är det bingen som kallar.

nattinatti!



Katie

Jo, jag förstod nästan att det var från dig :D



Aah, lila är jättefint!



Jaa, det brukar funka superbra! Du får absolut prova och rapportera tillbaka :D



Ja, då borde du köpa!

Nej, jag brukar ta det två gånger i veckan typ. En gång i hela håret och en gång i bara topparna. Min hårbotten blir jätteljus jättesnabb, så det är topparna som behöver det mest.



Men Gud!!! Jag har lagt fram min teori om att tjejer är världens värsta varelser till flera jag känner men alla bara skrattar mig i ansiktet. Visst har jag tjejkompisar som jag älskar jättemycket och verkligen litar på, men slår man ut hur många bra tjejer jag känner mot hur många bra killar jag känner så finns det säkert fyra gånger mer killar som är bra.



Nej, jag förstår det. Det är ju superroligt att få bestämma så där. Mitt ex var som en levande Ken-docka typ. Allt jag gillade fick han lov att prova och sen köpte han det. Efter två år tyckte han dock att han kommit på vad jag tyckte var snyggt så han började shoppa själv. Ve och fasa! Han kom hem med så mycket konstiga grejer ibland...



Ja, rummet är egentligen ganska ordninggjort redan nu. Jag har bara en yta på 20kvm att bo på, så det finns inte så mycket att göra:P Men jag måste nog städa litegrann och piffa till! Bilder ska du absolut få se!



Ja, det är en av dom bästa serierna som finns! Man kan typ inte låta bli att skratta. Dom är så himla sköna!!!



Kram

2009-08-27 @ 12:05:04
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Katie

Haha! Jag blev lite fundersam! Men då är jag med!



Ja, det låter jättebra! Dock gillar jag inte lime,men ljust öl får det tränas på :D

2009-08-27 @ 19:28:35
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0