hur sött är inte detta?



Sandra ♥

sv: åh tack :) dem är köpa på skopunkten för 349 kr :) jättefina faktiskt. mycket finare i verkligheten ;)

2009-08-25 @ 20:39:37
Bloggadress: http://saandraaandersson.blogg.se/

Katie

Naaw! Vilken liten sötis! Man blir alldeles varm i hjärtat. Namnamnam!



Ja, det är himla jobbigt då dom inte får plats. Men samtidigt får man väl vara glad över att man har bröst överhuvudtaget. Jag har nog hellre stora än inga alls.



Det silverschampot jag har nu är från Maria Nila. Det är riktigt, riktigt bra. Det köpte jag på en av dom lokala frisörsalongerna. Dom flesta har iallafall någon sort. Jag har hört att L´Oreals ska vara bra också.



Åh, det måste ju vara jättebra med en sån där ögonmask! Då blir det ju mörkt på en gång!



Nej, jag har varit i en trea på en av mina praktiker och det fanns en kille som var lite jobbig, men det var inte så att man inte kunde handskas med honom. Han hade inlärningssvårigheter och blev snabbt frustrerad när han inte förstod, men tar man sig lite tid så tror jag inte att det ska vara några problem. :D



Ja, men det är som du säger om tröjan! Hur stor är chansen att båda bestämmer sig för att ta på den samtidigt? Jag tycker du gjorde helt rätt!



Jamen absolut. [email protected] är den adressen som ska addas :D



Det gällande designen.

Man klickar in sig på design och sedan på kodmallar. Då finns det fyra olika sidor som man kan ändra kodmallar på; Front, Entry, Cathegory och Archive page. Då väljer man Entry page där. Då kommer det upp en massa bokstäver och tecken. Då scrollar man ned en bit till man kommer till ett avsnitt som ser ut såhär :

<form class="commentform" action="${AppUrl}index.bd?fa=comment.insert" name="commentForm" method="post" onsubmit="doSubmit(this)">



Strax nedanför det kommer det mer text:

<br />

<strong>Shoot, good or bad:</strong> <br /> <br />

Jag kallar mig: <br />

<input type="text" name="author" onchange="doChange(this)" value="" size="42" maxlength="255" />

<input name="remember" onclick="doCheck(this)" type="checkbox" value="1" id="remember" /> I´ll be back! :/>

<br />

Nå mig via mail: (publiceras ej)<br />

<input type="text" name="authoremail" onchange="doChange(this)" value="" size="42" maxlength="255" />



Du ser kanske var jag har ändrat? Jag hoppas det iallafall. Där kan man skriva in vad man nu önskar ska stå där.

Du kan också kolla in designadinblogg.se. Där hittar man det mesta man kan vilja ha hjälp med :D



Ja, jag hoppas du lyckas hålla dig vaken och är vid liv imorgon :D



Ja, det blir himla långa kommentarer emellanåt :P Det här känns som en kortare roman :P



Kram

2009-08-25 @ 21:02:29
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0