jag är en hemsk människa



nu för en stund sedan när jag var på väg hem från jobbet så körde jag över en igelkott.

alltid när jag kör så svänger jag undan för alla djur jag ser, även den här igelkotten, men den gick tillbaka snabbt som attan till det andra körfältet så jag hann inte förrän jag kände att den var under mitt högra framdäck. hemsk känsla var det. tycker inte om det alls.
igelkottar har inte gjort något ont i världen. dem är bara allmänt söta. varför ska man köra över en sån för?

kommer att hålla en tyst minut för den stackaren innan jag somnar............

det är då inte den här igelkotten jag körde på, utan denna bilden hittade jag på google.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0