längtar längtar längtar

gud va roligt det ska bli. gosan har börjat löpa och imorgonbitti ska jag åka och hämta hankatten som vi ska para henne med. har precis suttit och gjort ett megasnyggt parningsavtal, är faktiskt riktigt imponerad själv över hur jag fick ihop det. riktigt snitsigt. tänker dock inte visa det här, för där finns personuppgifter som inte ska lämnas ut på bloggen. men det blev skitbra!

längtar så otroligt mycket faktiskt. sen är väntan lååååång tills ungarna kommer.
fast iofs så ska vi inte ropa HEJ än, vi vet ju inte om det blir något. men jag hoppas fan det. annars får vi minsann försöka igen. för det är en riktigt riktigt fin hankatt vi har hittat. :)

nu ska jag lägga mig och vila en stund till och se 2 ½ men. börjar ju jobba om 4 timmar och 45 minuter. hehe. så jag har lite tid över. mamma och pappa är inte hemma heller, dem har kört till torekov. önskar jag kunde vara med, men man måste ju jobba. tråååk.

tjingelingsan!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0