megatvätthög


jag kan ju inte påstå att jag gillar det. men idag är det ändå speciellt, för jag har lite hjälp. emilia är här, just nu sitter vi dock vid varsin dator och surfar runt på tradera och elis sitter i datarummet och spelar playstation, men när jag går ner i tvättstugan är jag evigt tacksam för att hon följer med mig. allt går så mycket snabbare och är så mycket roligare. :)

idag blir en dag med massor att göra. det är tvätt nu på dagen, sen ska jag helst ha middagen klar när paul kommer hem från jobbet, och då hinner vi bara äta typ för sen måste vi köra till åsljunga. martin ska laga min bil. måste hinna till mekonomen och hämta ut delarna jag har beställt också. är lovad att dem ska ha kommit idag, dem kan till och med ha varit där igår, men idag garanterade dem.

hejsvejs!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0