minigolf-utflykt och mini-kräftskiva



igår var en riktigt trevlig dag, gick visserligen upp ganska sent men vi fick saker gjorda ändå. åt frukost och sen drog vi ut och cyklade lite, paul åkte rollerblades. vi begav oss ner till råbocka och mötta där upp emilia och elis, och vi spelade minigolf. här kommer lite bilder och någon film!


elis posar med klubba och boll

paul försöker lära elis att ta det lugnt och koncentrera sig när han ska slå

emilia försöker slå in bollen i glassen, men det gick inte så bra,
varken för mig eller för henne. hehe.

BIG concentration girl!

elis skulle träna på varje bana innan vi andra kom dit! :)
det går mindre bra för paul, eller vad tycker ni?


efter vi spelat minigolf så åkte jag med emilia i hennes bil hem, så dämpade vi av cyklen och körde sen och handlade. det blev kräftor och räkor och vitlöksbröd. mumsigt. sen satt vi och hade vår egen lilla kräftskiva, hon och jag. supergott och supermysigt. det ska vi göra fler gånger i år, eller hur gumman?!

mums, ser det inte gott ut?

sen på kvällen så tog jag och paul en promenad och pratade lite, ibland behöver man det. sen när vi kom hem så hade vi en urmysig kväll. spelade monopol, som jag vann i STORT. sen såg vi Ali G in da house. ärligt talat så tyckte jag inte att den var någon hit.


mitt älskade disney-monopol.
gillar det skarpt, man kan ju spela som vanligt, det spelar ju ingen roll
vad gator och sånt heter. ;)

paul håller hårt i pengarna, det tog inte lång tid innan jag tog dem alla. :)

det var väl i det stora hela min gårdag! :)

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0