nu fattar jag, äntligen!

äntligen så fattar jag hur min nya mp3-spelare fungerar. fick ju ingen bruksanvisning med den när jag fick hem den, skitkasst av dem som sålde den men efter mycket om och men har jag nu förstått hur jag ska bära mig åt. den har massor med finesser - man kan se på film, ha foton, spela in ljus, spela spel, lyssna på radio och massa annat. fick hem den för 1-2 veckor sen, men har inte haft en tanke på att visa er läsare.
nu ska jag bara vänta tills min sån hållare kommer till den, ett sånt typ armband som man fäster den i när man är ute och springer eller går eller så. praktiskt som fan, givetvis även det rosa! :)
nu återstår bara att hitta ett snyggt case till den så att jag kan skydda utan och skärmen och så! menmen, här kommer en bild!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0