tradera-paketet har kommit



nyss var jag och paul uppe på maxi och handlade lite smått, behövde lite matvaror och så. jag passade även på att hämta ut mitt paket med saker som jag vunnit på tradera för ett tag sen. har inte riktigt blivit färdig att hämta ut det. hehe. men nu så!
och gud så glad jag blev när jag äntligen slet upp kartongen och hade det i handen, mitt i allt elände fanns det ändå något som kunde göra mig glad.


hello kitty - webkamera

hello kitty - laptopstyling

ska mecka ikväll och få iordning sakerna. gud va kul.
jag har faktiskt aldrig ägt en webkamera i hela mitt liv, inte för att man använder det jätteofta, tror inte det i alla fall. men det lär väl bli annorlunda nu när man verkligen har en kan jag tänka mig. innan har jag ju lånat min brors när han inte varit hemma. hehe. och det är lääääängesen, och dem gångerna kan man räkna på en hand.
ska försöka mig på att läsa igenom manualen också så jag kan förstå hur den fungerar, men det finns väl antagligen bara manual på engelska, för dem kommer ju direkt från hongkong grejerna. :)
looooove tradera!!!

sen blir det frukt och film!

puss o kram!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0