trevligt på jobb inatt

det har faktiskt varit sjukt trevligt att jobba i natt. trivdes som fan. härlig pratstund med bästisen lääänge, oförutsedda saker som hände, möte med oskar, och allmänt att allt bara flöt på. riktigt härligt när det är så.

hade en het diskussion med mattias på jobbet när jag körde hem också. han är för härlig!
jag knullar det jag vill knulla, varken mer eller mindre!!!
det är ett så jävla bra talesätt. haha, eller hur mattias?! ;)

nu ska jag faktiskt se en film, eller ja, brukar ju somna rätt så fort så det blir väl bara början på en film, så det är väl bäst att man tar någon som man redan har sett, en tecknad blir det troligtvis. det är bäst att somna till. hehe.

natti natti allihop!


Gynning

Alltid kul när man trivs på jobb!! :-)

2009-08-08 @ 08:27:08
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0