världens tråkigaste!

ja det kan man lugnt säga att det är såna här dagar på jobbet. sjukt tråkigt. jag vill bara härifrån. känner bara att det är så totalt onödigt för mig att vara här. jag gör ändå ingen nytta.

har lyckats beställa saker till bilen nu, med martins hjälp. mellanröret i avgassystemet var kass, och eventuellt dämparen också. men det räcker att byta mellanröret till att börja med. förhoppningsvis. det återstår att se på onsdag, martin ska fixa det då. (hmm, för att förtydliga det lite så är det två olika martin, en som kollade det idag och en helt annan som ska byta allting till mig, lätt att det blir missförstånd annars)

nej nu ska jag röra på mig igen.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0