@ work

då var man på jobbet. lika trevligt som alltid med evelina bredvid. :)
synd bara det är så himla dåligt väder. regnar som bara den.

för ett par år sedan när jag var på semester i stockholm med min familj så smakade jag typ väääärldens godaste chips, en engelsk sort, märket är WALKERS och med smaken TOMATO KETCHUP. i onsdags när jag och paul var i malmö så hittade vi precis den sorten i en affär i malmö. blev jag salig eller?!?!?
har inte sett dem någonstans sen just den där stockholmssemestern, och gud så goda dem var.

FINNS DET NÅGON SOM VET VAR MAN KAN KÖPA DEM MER?!?!?!?

i alla fall. idag har jag inte gjort så mycket. vaknade på soffan ganska tidigt av att solen sken in genom fönstret, det var bara att gå upp och dra ner persiennerna så det blev lite mörkt och sen var jag tvungen att somna om. ska ju jobba i natt, då kan man ju inte gå upp hur tidigt som helst.
sen lagade jag mat och vi åt lunch, spagetti och köttfärssås. mums.

sen var det dags för mig att bege mig neråt mot lund. körde i god tid med tanke på vägarbetet på vägen. men det gick ganska snabbt så där var till och med tid att springa in på center syd och köpa nässpray på vägen. och när man är på center syd så bara måååste man in på newyorker. man är ju inte särskilt ofta på det hållet, och som tur var så fanns där tid över även till det.
och som den shopaholic jag är så köpte jag faktiskt något. det blev ett diadem, ett armband, ett par jeans, en t-shirt, en kjol och en t-shirt till paul. allt detta för 300 kronor. det är helt otroligt, fan vad jag älskar den affären. och gud vad lycklig jag är nu. och jag tänkte faktiskt ta bild på alltihopa och visa imorgon. har ju inte med mig sakerna så jag kan göra det nu tyvärr. men imorgon...

nu ska jag faktiskt kolla på 2 ½ men.

tjingeling!


Anonym

- good luck !

2009-08-21 @ 18:14:16
Bloggadress: http://finest.se/hodamerei

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0