åka bagagelucka

igår umgicks vi med lite vänner här hemma. supertrevligt. har tyvärr inga bilder. :(
först kom tobbe, malin, andreas och emma till oss och vi käkade lite och drack några cider/öl och så, sen drog vi ner till bowlinghallen och spelade i två timmar. skitskoj! gick lite dåligt för mig, men man kan ju inte vara bra alltid. jag var bättre än paul i alla fall och det är ju huvudsaken. moahahaaa!

sen drog vi tillbaka hem till oss och spelade lite spel och sjöng lite singstar. hur trevligt som helst. måste göras om snart.

och på vägen till och från bowlinghallen åkte paul i bagageluckan. han hade legat där förr och vi var en person för mycket för att få plats i bilen så han fick ligga där bak. haha.



så söt han är! ;)


Sophie

Det enda jag behöver är pengar, lite väl tråkigt men det är ju så ilbnad, jag behöver köpa helt nya kläder och grejer så jag hoppas. Själv? :)

2009-12-06 @ 13:28:50
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0