beställt alkohol

gud vad det låter alkisaktigt. haha. nej men jag har beställt två flaskor sourz på systembolaget! riktigt gott. men tyvärr finns inte mina favoriter i det vanliga sortimentet utan man får beställa hem det, och sen tar det typ 1-2 veckor innan det kommer. lite störigt. men jag tänkte att jag ville ha det till den 30/1 när det är tänkt att jag ska ha lite fest hemma. för jag fyller ju år på söndag! :)

så vi får hoppas att dem har kommit tills dess. men jag kan verkligen rekommendera att smaka dem, vet att dem finns ute på krogen på dem flesta ställena. smaka och berätta vad ni tycker! jag äälskar dem! 

                              

                               smakerna är tropical blue & blackcurrant.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0