bild på mig

tänkte det var längesen jag la upp en bild på mig själv. så här kommer en som jag tog innan jag gick och la mig igår. hehe. hade inget att göra medan jag väntade på paul så det fick bli att ta en liten bild!



nej minsann. nu börjar det brinna i knutarna. jag får börja klä på mig och packa lite grejer för sen ska jag köra och jobba. tråkigt men sant. men jag har i alla fall fått hela dagen här hemma och bara ta det lugnt och äta mat och göra lite julgodis och klä julgran och så har vi sett merlin. det har varit supernajs. :)
en slappedag helt enkelt, vem gillar inte såna?

recept och bild på mitt julgodis kommer senare, kanske inatt eller imorgon.

tjingeling


Jennie

Jättefin bild! Synd att ögonen blev röda bara.

Och jo, du har visst kropp till den klänningen jag bloggade om :)

2009-12-06 @ 16:25:14
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

emilia widerström

vad har du gjort i helgen? :)

2009-12-06 @ 17:28:45
Bloggadress: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0