dagens outfit !

idag ska jag på julfest med jobbet, ska bli dödskul. tåget går femöverfem så det är hög tid att börja göra vid mig nu, ska ju ta mig till tåget på nåt sätt också. det jag egentligen skulle göra här vid datorn var att kolla när stadsbussen går, men det blev att blogga lite istället. hehe.
det är malmö jag ska till så det är rätt långt, får sitta på tåget i 1 timme och 19 minuter. lite drygt men jag får läsa ut min bok eller lyssna på mp3n eller nåt. sen hoppar linnda på i lund så då blir det trevligare den sista kvarten. hehe.
inatt kommer i alla fall paul och hämtar mig, snäll som han är. trodde aldrig han skulle göra det, men minsann!

ikväll kommer jag att se ut såhär:

mörklila tunika New Yorker svarta strumpbyxor H&M
svarta overknee-stövlar Ellos

ska försöka ta lite bilder och så från kvällen som jag kan lägga upp imorgon eller nåt. men kan inte lova något. hehe. men någon bild lär det säkert bli!

 

vad ska ni hitta på ikväll?



Linda

Tjaba vännen!!!! Var ska ni ha er julfest?? Vi har också vår idad. På logen utanför Lund. Ha en trevlig kväll!!!!! Kram Linda

2009-12-05 @ 18:11:18

Sophie

Snyggt!

2009-12-05 @ 21:18:28
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0