dags att sova

som ni alla som läser detta förstår, så har jag bara för en liten stund sedan kommit hem från jobbet. ska lägga mig på kuddarna och under täcket nu och göra mitt bästa för att somna så fort som möjligt. men kommer inte kunna det på en stund än, så blir väl att kolla på en film.

antagligen blir det merry madagaskar. en kortisfilm som verkar hur rolig som helst. någon som har sett den?



och om jag inte lyckas bli trött av den och kan somna när den är slut, så blir det att börja läsa en ny bok som jag från hem från cdon. ännu en bok av roslund&hellström. riktigt bra författare, dem skriver på ett sjukt bra sätt och har riktigt bra handlingar i sina kriminalromaner. jag rekommenderar dem starkt. tänkte börja läsa en som heter odjuret nu.

har precis läst ut flickan under gatan som var riktigtriktigt bra! ni kan läsa mitt boktips den 2 december nu detta året. lyckades inte få fram någon länk. av någon konstig anledning kunde jag inte få upp en sida med bara det inlägget. vetifan varför. men leta er fram om ni är intresserade.

 

nu ska jag lägga mig. hoppas ni sover gott i natt.

 

ps. och alla ni som fick ett visst sms av mig i natt, hör av er så fort som möjligt med besked!

 

nattinatti



Rasmus Orsén

Hej!



Vill du delta i min frågestund? Skriv en fråga i mitt inlägg till mig så blir du länkad från min blogg. Följ länken...



http://rollywood.blogg.se/2009/december/vaga-fraga.html

2009-12-09 @ 04:57:40
Bloggadress: http://rollywood.blogg.se/

Anna

Vilken bra fråga, jag vet faktiskt inte. Men nog borde det väl gå att skicka godis med posten? Jag menar posten är ju framme på 1 högst 2 dagar.



Jag har faktiskt bara ett jobbpass denna vecka och det var kvällen igår annars så är det plugg och pyssel här hemma som gäller.

Jag hade tänkt att koka en omgång kola till om en stund. Fast denna gång blir det gräddkola. :)

Ja precis jag tog bakplåtspapper på mina, man kan lika gärna använda cellofan papper (sånt där genomskinligt).



Vad blir det för kola kok för dig? :)



Jag har sett den kort filmen Madagascar, den var helt ok. Själva Långfilmerna är ju bättre men det var helt ok. :)

Kram

2009-12-09 @ 08:33:09
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Emilia

Svaret har du redan fått fr mig =D Det är inbokat hihihiii <3

2009-12-09 @ 10:57:20

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0