uppdaterad önskelista :)

man kan väl säga att detta blir en liten uppdatering av min önskelista. det har nämligen hänt lite saker som gör att den andra inte längre än aktuell! vad tänker jag inte berätta. hihi.
efter varje sak så skriver jag var man kan hitta det eller lägger in en länk till där man kan hitta det på internet! :)

men såhär ser den ut nu i alla fall:



1. Siliconcase för Wii-kontroller ROSA (klicka här)
2. Trådlösa singstar-mikrofoner (klicka här)
3. Svartsilvrig JetSet Addiction-klocka (ur&penn)
4. Ändrör till avgassystemet på bilen (biltema)
5. Fondue-set (typ, överallt)

6. Babyliss iCurl (typ, överallt ex. elgiganten)
7. ASP Expanderbar batong 21" (vejbystrands kulor & krut)
8. Fälgar till sommardäcken 15" 4/108 (hjulhuset, däckhuset m.fl.)
9. Wii Fit PLUS incl. Balance Board (klicka här)
10. Wii Fitness Starter Pack (klicka här)
11. Wii Boxningshandskar (klicka här)
12. Wii kontroll SVART (klicka här)
13. PS2 Spel: Singstar Hottest Hits (finns bara på www.chaos.com)
14. PS2 Spel: Buzz Jungle Party (överallt ex. rusta, Ö&B, onoff m.fl.)
15. Bok: Gossip girl 1 POCKET (bokhandlar, ICA maxi, Ö&B m.fl.)
16. Presentkort på New Yorker (new yorker på center syd)
17. EA Sports Active - Personal trainer (klicka här)
18. EA Sports Active - More workouts (klicka här)
19. My Ftiness Coach - Cardio workout (klicka här)
20. Siliconcase till Balance Board ROSA (klicka här)

        
     
     
     

        
        

jag fyller ju faktiskt år om bara 13 dagar! :)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0