ett rejält fynd

i fredags när jag var på shoppingdag med lisette i helsingborg så hittade jag något jag läänge letat efter - ett riktigt snyggt överdrag till strykbrädan.

ica maxi hade sån lila kampanj ett tag på städavdelningen och då hade dem en strykbräda med riktigt snyggt överdrag men tyckte det var onödigt att köpa en ny strykbräda eftersom vi redan har en. och så fanns inte överdraget att köpa för sig.
men i fredags inne på rusta såg jag det, exakt det jag ville ha. kunde bara inte låta bli då. hade precis gett upp hoppet och börjat acceptera att jag aldrig skulle hitta det, och så plötsligt bara låg det där på hyllan framför mig! så jag köpte det!

visst är det snyggt?



det passar visserligen inte ihop med dem blåa fula benen,

men det skiter jag i!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0