film och sen sova

såja, nu hoppas jag att ni fått den uppdatering ni önskar. hehe. jag har definitivt fått tillbaka min blogginspiration efter alla dem här inläggen, det kan jag säga.

det är dock så att alla människor någon gång behöver en paus, och det även från saker som man tycker om och som man tycker är roligt. det är bara så det är. och nu över julen kände jag att jag inte ville sitta framför datorn hela tiden för jag var ledig och paul var ledig så jag kände att jag ville nyttja tiden till att vara tillsammans hela tiden istället, och med familj såklart. och det kan väl ingen klandra mig för?

är även inne i en period då jag är väldigt väldigt trött och tycker det mesta är lite jobbigt. har inte haft någon semester i sommar utan har jobbat nonstop nu i ett helt år och det börjar ta på krafterna kan jag säga. känner verkligen att jag bara behöver komma bort från vardagen och slippa tänka på saker som jobb, disk, tvätt, städning och alla vardagsrutiner som man har. vill bara unna mig något riktigt härligt.
och det passar faktiskt riktigt bra att jag är i en sån period just nu, för på lördag ska vi åka till sälen på skidsemester i en vecka och det ska bli sjukt härligt. längtar så otroligt mycket att det nästan gör ont i magen när jag tänker på det. ska bli så himla skönt.

kan även säga att jag inte tänker göra om det här med att inte ha något semester alls under sommaren. för den sommaren som kommer nu ska jag verkligen ha det och då ska jag åka iväg någonstans. längtar faktiskt redan tills dess nu! :) haha.
paul och jag pratade med tobbe och malin om att besöka egypten kanske, men det är bara löst snack än så länge. vi får väl se vart det bär hän men någonstans ska vi i alla fall!

nej minsann. nu ska jag faktiskt ta på mig min otroligt sköna big-T och krypa ner under täcket och sätta igång en film. ska se om jag ringer paul och säger godnatt också, men vet inte, han kanske redan sover. eller så spelar han wii. haha. menmen. hoppas alla är nöjda och glada för att jag börjat uppdatera igen.

ps. om ni kommenterar ofta så försvinner inte inspirationen lika lätt. det är trots allt att man vet att man har läsare som gör att man blir motiverad att uppdatera oftare. så sätt igång och kommentera massa nu kära vänner!

nattinatti



B

vart i egypten hade ni snackat om att åka till?

Jag e grymt sugen på att åka dit igen. mamma, pappa o felicia va där när vi va i thailand. såg helt underbart ut!

2009-12-30 @ 19:46:44
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0