glädje för någon annans skull



det är precis vad jag känner just nu. jag vet inte om detta är rätt, men såsom jag har uppfattat det så verkar min allra bästa vän må bättre och bättre för varje dag. det är fortfarande lång väg att gå till perfektion och total lycka, men ett steg är i alla fall taget verkar det som och det är jag otroligt glad för.

det här inlägget skriver jag mest för jag vet att hon läser min blogg dagligen och jag vill att hon ska få ett leende på läpparna när hon ser detta för det vet jag att hon gör senare idag! :)

emilia. det jag skriver här under kommer antagligen bara du att förstå. men jag vill så hemskt gärna att du ska veta det och jag hoppas du förstår hur jag menar. ring mig när du kommer hem från jobbet! :)
oavsett hur du väljer så kommer jag fortfarande vara din vän och jag kommer att kämpa för att det ska bli så bra som möjligt. det finns ingent bättre än att veta att alla man tycker om mår bra. det valet du väljer att göra, det står jag bakom fullt och fast. jag vill även både du och andra människor ska veta att det inte finns någon person i hela världen som inte förtjänar en andra chans. jag är villig att börja om en relation som påbörjades i somras och förhoppningsvis får den en nystart utan missförstånd. jag ville bara du skulle veta det. hoppas rätt person läser detta.

det finns inget värre än när en person har missförstått saker och tror att man tycker illa om den personen när det egentligen är precis tvärtom. det finns inget värre......



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0