godmorgon alla glada!

då var det dags att stiga upp ur den underbart varma och sköna sängen. önskar att jag bara kunde ligga kvar. vill inte jobba idag. vill inte jobba mer denna vecka alls. men jag har tyvärr inget val. är verkligen sjukt trött på det nu och vill bara bort.

idag ska jag inte jobba så länge dock, 15.50-23. det får jag väl ändå vara nöjd med. sen ska jag köra hem till ängelholm och mysa med älsk, och imorgonbitti blir det att ställa klockan och gå upp hyffsat tidigt för då ska jag köra upp till maxi och hämta ut min balanceboard. längtar.
men vi ska städa klart lägenheten också. det är viktigt. vill inte lämna ett jävla bombnedslag när vi åker på semester. vill kunna komma hem och känna att jag inte behöver börja städa direkt för att jag ska kunna trivas i mitt eget hem. mycket härligare att det är tipptopp när jag kommer hem. så tycker jag i alla fall.

innan i morse vaknade jag av ett jävla dunkande. det är bland annat det negativa med att sova hos föräldrarna hela jävla tiden. det är ju deras hem. man blir väckt för att dem håller på och drar rundor där nere på nedanvåningen. sjukt jobbigt är det. när det sen kommer på värsta dunkande musiken rätt högt också, då tar det priset. kan ju inte säga att man vaknar på riktigt rätt sida direkt. hehe.

nu ska jag ta något att äta. sen ska jag lägga mig i sängen igen och inte resa mig därifrån förrän det är dags att köra till jobbet. har inte lust att göra många knop idag, det kan jag säga.
orkar inte ens fixa mat, så det får bli donken till midda på jobb.

tjingeling


Jennie

Donken funkar utmärkt ibland :)

2009-12-30 @ 13:59:46
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0