Im a bad person

nu har jag minsann svikit er igen, det har inte funnits tid till att bränna min nya skiva till bilen idag. kommer antagligen försöka göra det på lunchrasten på jobb, har ju alltid datorn med mig eftersom jag ska sova i svalöv. så den ligger på kontoret, ska nog försöka mig på det då. så ni får hålla i er ett tag till angående låtlistan! ;)

just nu sitter jag och tråkar på jobbet. frös ihjäl typ fyra gånger på vägen till jobbet. det är ju vrålkallt ute, känns som alla kroppsdelar bara ska dela på sig. haha. men skönt att vara inne i värmen nu till klockan nio, men det är ju inte så att det blir varmare ju senare på kvällen det blir. snarare tvärtom. hehe.

jag och jennie beställde en ursnygg kalender till henne, 300 spänn kostade den, men det är det värt enligt mig. skitsnygg blev den. är helt avundsjuk. vill också ha.

linus på mitt jobb har i alla fall gjort min dag! :) thank you.

nej nu ska jag läsa lite i min bok.

hejsvejs


jennie

Köp en. Jag längtar tills den kommer, men fy f-n vad dyr den var. Men alla mina älsklingar e med i den.

2009-12-04 @ 19:01:27

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0