inatt ska jag hem!

gud vad jag längtar.
inatt när jag slutar jobba ska jag köra hem, hela vägen hem till mitt egen hem i ängelholm, till paul och till gosan! gud vad det ska bli skönt. har saknat det såå! har ju inte varit hemma sen i söndags. :(

och imorgon blir det supermys med paul där hemma. ska laga fin middag och bara mysa, för sen på fredag ska jag ju till jobbet igen och vara borta heeela helgen. suck. denna veckan är sjukt jobbig, men det är priset jag får betala för att jag ska kunna vara ledig på juldagen när vi ska på julmiddag hos pauls mamma. så det är väl rätt lugnt så sett, känner att det är viktigare faktiskt.

berättade i förra inlägget att jag bara ääälskar att slå in paket och så, kom på att jag har hela bilen full med julklappar som ska slås in imorgon. längtarlängtarlängtar. hihi.
dem har ju såna julklappsinslagningar i usa under julhandeln, jag hade passat perfekt att jobba i en sån. haha. man kanske ska göra det nästa år, som semester/jobb?!
kan ju vara en idé. hehe. men dem är nog mycket duktigare på det när borta i usa än vad jag är. dem brukar ju ha såna superfina, i alla fall dem man ser på film.
är det så i verkligheten eller skildrar filmerna det lite väääl och överdriver? finns det någon som vet?

nu ska jag lägga mej ner i en kvart till, sen ska jag plocka ihop alla mina saker och klä på mig, för att sen bege mig till lund. innan jobb ska jag försöka hinna in i en speciell affär för att köpa en speciell sak. berättar vad imorgon. inte säkert jag köper det nämligen, men det lutar starkt åt det. hihi.
ledtråd: gruppaktivitet, fyra delar, finns på rusta, extrapris just nu........

någon som kan gissa ut de?

puss o kram!



Skönhetsbloggen!

Skönt att komma hem när man varit borta länge. :)

2009-12-09 @ 14:15:29
Bloggadress: http://sockervadd.blogg.se/

Clena´s Tårtor

Hej!



Jag får tacka för besöket och intresset av mina tårtor.

Du undrade lite ang. om jag sålde tårtor. Jag gör tårtor och bakverk mest för privat bruk, men jag har sålt någon tårta lite då och då. Dock bor jag strax söder om Göteborg så det är väl i så fall inom det området som jag kan sälja/leverera.



2009-12-09 @ 19:18:22
Bloggadress: http://clena.webblogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0