jäktig dag med massor att göra



idag har jag riktigt mycket att göra. shit, hur kunde det bli såhär?!? jag som skulle iväg och hälsa på min kära vän jessica i bjuv. (om du läser det här så ringer jag dig ikväll, gumman)


istället blir det massa annat som jag bara måååste hinna med:

-   tvätta (paul har varken kalsonger eller strumpor kvar i lådan och det börjar eka så smått i min låda också)

-   baka lussebullar, för dåligt att jag inte hunnit med det än, kanske även ännu en sats med kolor.
-   fixa iordning emilias dator som i nuläget är fullproppad med virus, det lär ju ta ett par timmar. hehe.
-   laga mat till älsklingen när han kommer hem från jobbet.
-   städa undan här hemma så det ser snyggt och prydligt ut och inte ligger massa skit överallt.
-   handla lite mat. framförallt grönsaker.

javisst, det var en hel del. vet faktiskt inte hur jag ska hinna med. skulle hinna iväg och hämta mammas julklapp också men det blir nog till att försöka övertala paul till det istället. för den mååååste verkligen hämtas idag, annars skulle dem skicka tillbaka den. :( kan ju lugnt säga att det är kris.

om jag hinner med allt jag ska, så tänkte jag dessutom försöka övertala paul att vi ska gå på bio och se luftslottet som sprängdes ikväll med, men vi får se. det är rätt mycket som ska göras ändå. vet inte riktigt när sovandet kommer in i bilden, men det kanske hoppas över. vi får se.

 

nu ska jag i alla fall lägga mig på soffan och se desperate housewives, ska bli såå spännande. kanske hinner somna en liten stund också innan emilia kommer och vi ska påbörja hennes dators återhämtande från sjukdomen! ;)

 

nattinatti!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0