katterna äntligen vänner

jo ni läste rätt. gosan har tagit sitt förnuft till fånga och blivit vän med kjell. vi trodde faktiskt inte att det skulle vara möjligt alls, men det går och jag har sett det med egna ögon. har inte riktigt trott på paul när jag suttit där på jobbet och han sagt på telefon att dem busar och är vänner.

men dem kelar med varandra, busar, tvättar varandra och ligger nära. gud va glad jag är. det tråkiga är bara om gosan blir ledsen sen när han flyttar till jul. men det hoppas vi att hon kan ta, hon kunde ju ta när hennes egna ungar flyttade så då borde hon klara detta alldeles utmärkt.

här är lite nya söta bilder på honom:


 

han är så gudomligt jävla söt. är nästan lite fööör kär i den lilla krabaten för att kunna lämna honom ifrån mig. men nu är det som det är. hehe. ska vi ha en till så blir det en hona, det har vi bestämt. annars blir det ju bebbar hela tiden så som gosan håller på när hon löper. hehe.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0