kryper ner under täcket

nu ska jag minsann sova. känner att det är dags. hela huvudet värker av trötthet och ögonen faller ihop och när dem väl är öppna så ser jag bara dubbelt och suddigt. det är VERKLIGEN dags att sova.
kommer ju bli väckt av barnen om ett par timmar, men det är rätt mysigt ändå. kan ju somna om och sova några timmar till sen när dem blivit lämnade på dagis och jennie gått till jobbet.

fryser som fan här bara. vetifan vad det är, om det är kallt eller om det är mig det är fel på. men jag kan starkt säga att det lutar åt att behålla joggingdressen på och sova med den på i natt. usch så kallt det blir om jag tar på mig mitt nattlinne. kommer dö av köld.

imorgon. ska jag bränna en ny cd-skiva till bilen också, är grymt jävla trött på den gamla. så kolla in för att se låtlistan. kommer lägga upp den här. det har ju varit så populärt att jag gjort det innan, så ni ska minsann få se! ;)

men nej kära vänner, nu får ni klara er utan mig resten av natten.

love you all, puss o kram!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0