låtlista - min nya skiva

nu har jag äntligen fått klart min nya skiva som bränns till bilen. här kommer låtlistan som jag lovade:

1. Agnes - I need you now
2. Scotts - Underbar
3. Milow - One of it
4. Takida - Tonight
5. Westlife - How to break a heart
6. Westlife - Sound of a broken heart
7. Britney Spears - 3
8. Cascada - Fever
9. Blackeyed Peas - Party all the time
10. James Morrison - Nothing ever hurt like you
11. The Kelly Family - Can't help myself
12. Michael Bublé - Haven't met you yet
13. David Guetta feat. Akon - Sexy bitch
14. Lasgo - Lost
15. Lady Gaga - Bad romance
16. The Kelly Family - Because it's love
17. Brinck - I don't wanna love her
18. Laura Jansen - Use somebody
19. Brinck - Close but still out of sight
20. Nickelback - Never gonna be alone

har ni låttips på en ny skiva sen så är det välkommet!


jennie

Jepp det är Martina Friberg!

ja man måste ju ha litekunde när man öppnar iaf, emn har en del redan:) Men jag det är verkligen ingen dans på rosor:/ Det är tufft!



Aha, jaja skönt att du kan sova hos dina päron då ju men förstår sammtidigt att det är lite drygt, man vill ju oftast bara hem efetr jobb.



Haha okey, nä jag hade nog aldrig kunnat göra det! Dels för att ajg är mörkrädd ocg dels för att jag hade varit såååå jävla rädd om det nu hade inträffat något haha:))



Ja självklart håller jag dig uppdaterad hehe:)))



Kramar

2009-12-03 @ 17:32:47
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0