min mamma = bästaste

gud va glad jag blev nu när jag kom hem till min mamma och pappa. på bordet uppe på mitt gamla rum låg en paket, vi får lite små adventspaket varje advent jag och min bror, och vet ni vad det var i den? jag nästan skrek av lycka så glad jag blev. men ville ju inte väcka alla i huset.
jag vet att mamma ligger bakom den, den är lika mycket ifrån pappa men mamma är själva hjärnan. pappa hade aldrig kommit på det här själv. hihi.

såhäääääääääär underbar är min mamma. vet inte hur jag ska beskriva det, det går nog inte. hon är bara underbar helt enkelt, på ett obeskrivligt sätt!

det här var vad som fanns i paketet:

en supersöt hellokitty-kalender för 2010



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0