önskelista för min födelsedag



då var det snart dags för min födelsedag som är den 3e januari, alltså nu på söndag. jag kommer att ha kalas den 17e januari för lite släkt och så, och sen kommer jag antagligen den 30e januari att ha lite fest för vänner! (om det är någon av mina vänner som vet med sig redan nu att ni inte kan, så skriv till mig i kommentarsfältet så kanske jag kan ändra dag, vill ju att så många som möjligt kommer)

 

men i alla fall. min önskelista har ju förändrats lite nu när det har varit julafton. hihi. fick massor av saker som jag verkligen vill ha! alla mina nära och kära i familjen är verkligen underbara.

 

här kommer en lite uppdaterad önskelista:

1. Wii Classic Controller Black ex. webhallen.com, megastore.se

2. Wii Remote+Motion Plus & Nunchuck Black ex. pixmania.se
3. Singstar Trådlösa mikrofoner ex. ellos.se, elgiganten, mediamarkt

4. Expanderbatong (får köpa den själv, men önskar mig pengar till en)
5. Fälgar till bilen Svarta (får köpa det själv, men önskar mig pengar till det)

6. Ändrör till avgassystemet (biltema)
7. Domartröja Svart/Grön vändbar (troligen slutsåld överallt, intersport?)

8. Domartröja Svart/Röd vändbar (sydsport, intersport, teamsportia)
9. Envy-klocka Svart + Silver (ur & penn)

10. Presentkort på New Yorker (finns på center syd och entré)
11. Fondue-set (med i nettos nya reklamblad)
12. Bok: Gossip Girl (bokia, cdon.com m.m.)

13. Singstar Hottest Hits (har bara sett det på chaos.com)
14. Wii-spel : Ride (cdon.com, elgiganten, mediamarkt m.m.)
15. Wii-spel : My Fitness Coach (cdon.com, elgiganten, mediamarkt m.m.)
16. Wii-spel : EA Sports Active (cdon.com, elgiganten, mediamarkt m.m.)

17. Wii-spel : Active More Workouts (cdon.com, elgiganten m.m.)
     

     
        

        

        


om någon undrar något så fråga! :) 
hihi. älskar att skriva såna här listor. kanske ska börja att göra det med annat också. vad tycker ni?  



B

jag går min utbildning 29-31 jan, så jag kan inte komma den 30:e. Puss

2009-12-30 @ 19:43:05
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0