paul spelar wii

jag kan ju säga att det är defintivt inte bara jag som har roligt åt mitt nintendo wii. paul har hur kul som helst. häromkvällen spelade han i 6 timmar samma spel, nämligen pingis på wii sports resort. gissa om jag tycker det är knas att stå och spela samma spel i så många timmar. haha. men han hade roligt.
när jag sen kom hem mitt i natten så hade han megaont i armen och stod fortfarande och spelade.



om det är någon som vet hur man roterar en film på datorn så hör gärna av er! det är mer än välkommet med hjälp!
jag vill ju egentligen inte ha dessa klippen liggandes men jag satt typ hur länge som helst och försökte lista ut hur man kan rotera dem men klarade inte av det. :(
HJÄLP HJÄLP HJÄLP


Emmelist

haha ja ...men ändå var det många som tyckte att det var jättelikt ? :) förutom färgen på håret alltså :P

2009-12-30 @ 02:10:01
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Rabarber

Är det filmat med mobil? I så fall kan man väl rotera filmen i mobilen innan man laddar upp den? Fast det kanske beror på vad man har för telefon. Jag kan göra det i min Sony Ericsson i alla fall.



Hoppas du får hjälp av någon annan i annat fall.

2009-12-30 @ 10:30:59
Bloggadress: http://www.grimmestam.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0