snacka om utvilad

nu har jag nyss gått upp, vaknade för ca 1,5 timme sen men har sett en film så jag har legat kvar på soffan. somnade där igårkväll vid ca 19.00-19.30 och har sovit till typ nu. helt otroligt men jag var nog sjukt trött tror jag. så söt paul är, han lät mig ligga kvar och sussa vidare istället för att väcka mig, uppskattat. men hade nog ändå blivit glad om han väckt mig och sagt att jag skulle lägga mig i sängen, hade varit mysigare! :)

det är nog inte konstigt heller att jag var så himla trött, som jag kämpade igår för att här skulle bli fint hemma. alla som följer min blogg kan säkert intyga efter gårdagens inlägg att jag har gjorde massa saker igår och hade häcken full hela tiden. fick verkligen massa gjort.

har sett en alldeles underbar film nu precis. the perfect holiday heter den och är en julfilm från 2007. gud vad jag älskar den. sjukt bra! grät flera gånger.

den har verkligen ett budskap och handlar om ett vardagligt problem i många familjer. ensam mamma med tre barn vars pappa är världskändis och inte bryr sig om sina barn. han vill bara ha dem för syns skull i media. mamman träffar en ny kille som ett av barnen inte gillar (typiskt vanligt problem i skilsmässofamiljer) och ja, vill ju inte berätta hela familjen. men den har en grym julstämning och det är härliga skådespelare och sjukt bra handling. jag älskar den!



nu hade jag faktiskt tänkt se ännu en mysig julfilm. kan inte gå upp redan nu ju. då kommer jag vara urtrött ikväll, ska ju jobba igen. visserligen bara till elva ikväll men ändå. har inte så mycket att göra här hemma så jag har att göra i så många timmar som om jag skulle gå upp nu.

vad ska ni hitta på idag?

 

kram



Jennie

Älskar julfilmer =) Kände inte riktigt igen namnet på den så har säkert inte sett den. Vad handlade den om? :)



Idag jobbar jag (och hela veckan).. Vad gör du idag?

2009-12-15 @ 11:33:42
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0