stackars liten :'(

äääntligen lyckades jag väcka lisette. hehe. det blev minsann ingen sömn här inte. för nu har jag precis klätt på mig en lite snyggare joggingdress. hehe.
hon skulle med klä på sig sen kommer hon hit! då bär det av till helsingborg och väla, och jag ska även hämta ut mitt pris som jag har vunnit! ska käka frulle också är det tänkt. såå mys! jag kan fan inte sova nu. hehe. är ju leidg hela helgen och är helt uppspelt. haha. längtar såå tills alla tjejer kommer ikväll! :)

emilia, ikväll blir det myyys! :)

nu ska jag ringa till tastyhouse!

 

tjingeling



Emmelist

ååh fan att jag bor här i umeå då! damn! drick en massa glögg åt mig med ;)

2009-12-18 @ 09:57:47
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0